Ge en kram till nån du tycker om och säg "jag gillar dig"

YEAH ! På fredag lär jag nog tatuera mig, det är skitnice ju :DD
Funderar på en G-klav någonstans... Men är inte säker...
Ericca lär ju få hjälpa mig att komma på något ;)

Hur är det idag då?
AWESOME !

Jag är överglad hela tiden, jag har hittat honom.
Han som får mig att skratta, gråta, vara glad, vara mig själv och allt därtill.

Melissa var i skolan idag, jag slapp spotta på henne.
Vilket jag förmodligen inte hade gjort annars heller.

Ska snart gå och bada med Johanna.



Peace

Kommentarer
Postat av: Cissi

Älskar den låten...så kram på dig! o du....jag gillar dig!! puss

2010-01-21 @ 08:03:42
Postat av: Jennifer

Jag gillar dig också! Puss

2010-01-23 @ 18:12:16
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0