I dream my life away

Har nu varit uppe i en och en halv timme. Vaknade vid halv 9, varför vet jag inte.
Sitter och lyssnar på min grymma spellista på youtube.

Lär nog förmodligen åka till Elin senare och typ dumpa massor av min skit på henne.
Stackaren, hennes öron kommer ramla av.

Snart ska Johanna och Jullan åka in till Stockholm och provdansa, hoppas det går bra för dem.
Själv ska jag sitta här ensam med mina föräldrar... Kul...
Jag vill åka till Elin snarast!

Jag vill även träffa Melissa, vart är du när jag behöver dig!?
I och för sig vet jag vart hon är. Men ändå...



Jag drömde om honom inatt. Shit, det här börjar bli flippat.
Jag har nog aldrig tänkt lika mycket på någon som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0