I lift my hands and pray, to be only yours

Allt är awesome.

Tack vare Carolina så har hela min tillvaro lysts upp. Allt är hennes förtjänst, thanks!
Jag har varit skitglad hela dagen, ni skulle bara veta.
Jag snackade nyss med Emma, tiihihii hon är helt underbart bra.

Juste! Jag var nyss inne på bilddagboken och då såg jag en sak som kommer leda till att jag snart har tatuering! :DD
Min mamma vill ju typ att jag ska tatuera mig, så det är nice.

Imorgon kommer det att bli en bra dag, det känner jag på mig.
Hoppas för guds skull att Melissa kommer, annars ska jag spotta på henne när hon kommer.

Peace


Kommentarer
Postat av: e

jag saknar dig systrami

2010-01-28 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0