I was born, to tell you I love you.

Nu har jag varit hemma sen ungefär halv 5.
Pappa hämtade mig i Norrtälje efter att jag varit hos Ericca.

Ericca skulle ju som sagt ha tatuerat mig igår, men så blev det inte. Vi var typ skittrötta så efter att Ericca skickat hem lite folk så sov vi.
Då var planen att jag skulle bli tatuerad idag istället, men tyvärr blev det inte så heller.

Igårkväll var det ganska kul ändå, förutom att folk körde upp bananer i arslena på varandra och sen satt en viss dam vid namn Melissa och lekte med ena bananen... Inte okej Melsson!

Dem som var där var i princip jag, Melissa, Carolina, Johanna, Ericca, Jacob, Robin, Lillen, Jason, Joanna, Jossan, New Guy, KekkeAnkan och David. Tror inte jag glömt någon.
Awesome!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0