Jag är en stjärnas sken på himmelen

Sitter med Johanna vid min sida och filosoferar och diskuterar surkärringar.
HAHA, härligt huh? :DD

Pratar även med min goda vän Emma Lowisa Bardosson.
(Jag älskar dig)

Imorgon bär det nog av till Melissa och sen till Älmsta. Om vi inte åker till Älmsta direkt.
Sen på lördag är man hemma själv så då kommer nog Melissa, Liucija, Carro och kanske någon annan. Det återstår att se.

Jag vill att något ska förändras
Jag vill att någonting nytt ska blomma ut.
Jag drömde om dig inatt, det var en bra dröm.
Jag drömmer den gärna igen.

Ska snart gå med syster min och möta Mikaela, korven vågar inte gå ensam...
Jag har på mig Melissas tröja, har ärligt talat aldrig haft på mig någon skönare :)



Jag kommer ihåg.

Peace

Kommentarer
Postat av: EMMA BARDOSSON

JAG ÄLSKAR DIG MED.

2010-01-16 @ 17:17:50
Postat av: kungen

fuck you, vågar jag visst!

Om du menar mig. haha puss

2010-01-24 @ 02:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0