YEEAH, AWESOME !!!

Riktigt ljuvlig dag.
Kom till skolan, höll på att frysa ihjäl, jag och Melissa gick från station.

Hade inte så farligt jobbiga lektioner. Efter lunchen gick jag, Melissa och Jason till rektorn och snackade om ena våran lärare... Grymt jobbig är hon.
Hade sedan idrott, hälsokontroll, och sedan matte.

Efter skolan gick Melissa till Jason och jag stannade kvar i skolan med Ericca, Jossan och Lammis.
Vi väntade på Lammis pappa och sen gick vi ner till station där vi släppte av Jossan. Sedan drog jag och Ericca till pizzerian mittemot posten där vi träffade Jacob, David och Rasmus.
Efter att vi käkat så gick vi hem till Jacob där det var riktigt mysigt.
Drog sedan till bussen vid typ tjugo över 6 och tog halv 7 bussen hem.

Tappade mobilen på bussen gjorde man också, perfekt!
Johanna får ta den av Ida imorgon :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0