1 Juli 2010

Godmorgon ;)
Jag blir helt jävla galen på myggen! Seriöst... Ser ut som jag har någon hudsjukdom. Myggbett överallt. Hur snyggt är det på en skala då?
Frustrerad...

Så vilka planer har man för dagen?
Ingen jävla aning. Funderar på att åka in med min syster på julinatta, men frågan är hur vi ska ta oss hem... 
Men det löser sig nog, det gör det alltid!

Fyfan vad jag saknar Elin, det är fan extremt. Min lilla flicka, hon kan inte åka ifrån mig såhär.
Hon är ju på P&L, det är inte jag. Men hon hör av sig ofta, så jag är hyffsat nöjd.

Förresten, min vän Philip fyller år idag! Så grattis på honom :D
Nu börjar det bli dags att fixa iordning sig lite, puss



Ida, syster och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0