11 Juli 2010

Jag skäms nästan lite över mig själv. Att vakna vid 2 är inte okej. Inte när det är sånt här väder...
Snackade nyss med Sandra och hon kommer ut på fredag, awesome!

Gårdagens kväll var aslyckad. Jag åkte hem till Elin för att kolla TysklandUruguay. (TYSKLAND VANN! :D) Sen kom Philip, Lukas och Emil. Lotta och Lisa var också där. Vi satt ute och mös, badade pool (Jag, Elin, Philip och Lukas hade sån här brottningsmatch, när man sitter på varandras axlar, ni vet? och så ska man få ner den andra). Och vilka var bäst? Jag och Elin! Vi satt även i lusthuset och snackade och körde "anden i glaset". Elin, Lisa och Lotta har blivit fett faschinerade. ;)
Vid halv ett drog jag och Philip till Södersvik för att träffa Emma och Johanna.
Vid lite efter ett drog jag och Johanna hem och sov.

Nej, nu ska jag snart ner och bada och sen ska jag försöka få hit Melissa, för jag vill inte va osams med henne.



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0