16 Juli 2010

Melissa åkte hem idag, efter att ha spenderat i princip hela veckan här (från måndag).
Vi ska snart åka iväg och köpa vår hundvalp, åh vad jag är glad! Tänk att ha en liten plutt springa runt här hemma.
Ska sen träffa Sandra senare, min ängel.

Igårkväll åkte jag, Melissa och Emma Anjou in till Norrtälje vid 5 över 8. Vi skulle nämligen träffa Anders. Det var kul att träffa den lille pöjken igen... Inte för att han är så liten, jag menar han är ju trots allt 18 och allt ;)
Vi upptäckte då att Anders har odlat skägg, haha! :D
Vid 20 över 9 kom vår buss som tog oss hem. Ner till infjärden för kvällsdopp och sen åkte vi vidare till hamnen. Mattias och Sonny skjutsade hem oss så vi slapp gå och istället fick vi sitta i en varm bil. Nice!

Anders drog hem idag, men han har sagt att han kommer ner snart igen. Så det är lugnt.
Juste! Jag skulle egentligen ha träffat Andreas idag, men det blev inte så. Sorry!

Nu ska jag leta efter ett par hörlurar till mobilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0