17 Juli 2010

Sitter nu här med vår lilla valp i knät.
Har varit hundvakt hela dagen, så har haft lite svårt att blogga.
Sandra och Emma har varit här idag, så valpen har haft lite roliga människor att leka med iallafall.
Juste! Den har faktiskt ett namn, hon är döpt till Disciplina från början, men vi kallar henne Dizzie. En lättare förkortning ;)

Igår var det egentligen planerat att jag skulle åka med folk till Örskär (någon ö, som jag inte vet vart den ligger), men jag ville inte sen. Så jag var hemma och åkte sedan och hämtade valpen. Träffade även Sandra på kvällen, och vi tog ett nattdopp vid tolv - halv ett.

Ska nu gå och vara social med vovven och sen kommer mamma och pappa med mat till mig!



Min baby och jag ;)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Lägg ut en bild på lille hunden, jag vill se :) Puss

2010-07-19 @ 13:27:05
URL: http://ekestolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0