25 Juli 2010

Jag vill hitta på någonting. Som får mig att må bra!
Igår hade jag över lite folk i min lillkåk, Jennie och Jackie skulle sova där, vilket var bestämt, sen blev det oväder så John och Alex stannade också.

Jag har nyss smitit ner till huset, kände att jag behövde få i mig något. Ska snart gå upp igen, så ingen blir arg på mig... Haha!

4 av mina kompisar fyller år idag, alla i olika åldrar. Shit! Ska snacka lite med folket och se hur det blir ikväll. Min andra vän, som inte fyller år, har nämligen huset för sig själv. Så får se ifall man inte ska dra dit!

Nu blire till att ringa pappa och sen gå upp till lillkåken.



Två bilder som var tagna för säkert över 2 år sedan..
Den övre är från när jag fyllde år och den undre är från High Chapparall.

Kommentarer
Postat av: Sandra

omg kommer ihåg att jag skrattade så jag grät på high chapparall xD

jag var med när du köpte den gröna tröjan :D:D(H)

2010-07-25 @ 15:29:38
URL: http://chocoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0