8 Juli 2010

Godmorgon! Hur står det till folket?
Själv är jag så jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Igårkväll blev det ingen utekväll, däremot blev det en härliga filmkväll med brudarna och Philip. ;)
Vi såg två filmer, "Farsan" och "Precious". Den sistnämnda filmen var extremt bra. Så himla tilltalande på något sätt.
Den handlar asså om Precious Jones, som blir sexuellt utnyttjad av sin pappa, som hon får två barn med och hon blir misshandlad både fysiskt och psykiskt av sin mamma. Man får även se hur hon försöker fixa sitt liv genom skola och hur hon är så stark att hon lämnar sitt hem och tar sig bort från allt det hemska. 

Ska snart slänga på mig bikinin, det är ju grymt härligt väder! 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0