Ännu en varm dag, men här klagar vi inte!

Det finns så mycket trevligt folk överallt.
Igår var en grymt rolig kväll, vi satt i Infjärden. Jag tvingade dit Lisa och sen åkte vi vidare till Gräddö affären. Några hade åkt hem så det var jag, Johanna, Lisa, Jennifer, Tuva, Linny, Lukas och Philly.
Philly har ju varit borta i typ en vecka så det var kul att träffa pojken igen :D

Det sjukaste som någonsin hänt mig var igår... När jag fick ett samtal av mamma och hon berättar att "det var någon som hade snott pappas flakmoppe och kört upp den för backen och sen tagit vår bensin dunk (vi har papper på den för att annars läcker den) och dem hade tagit bort pappret men inte tagit någon bensin".
Ursäkta, men vad är grejen? Vem fan gör något så idiotiskt?

Nej, nu ska jag ner till stranden och sen ska jag och Johanna iväg till infjärden och träffa Lisa! ;)



Emma snygging och jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0