It's a silly moment.

Något av det värsta jag vet är övergrepp, ljuga, inte visa respekt, bli sexuellt utnyttjad och mycket därtill...
Jag förstår inte hur folk kan gå runt med sina ansikten och peka hit och dit, tro att man är bättre än alla andra. Alla är lika värda.
Det verkar människor ha jävligt svårt att förstå. Jag förstår inte hur en människa kan säga "Jag ska göra si och så" och sen göra tvärtemot. Snacka om att argumentera mot sig själv.
Att man kan skoja om något som t.ex. våldtäkter, sexuella trakasserier, homosexuella och bisexuella. Tro mig, jag känner människor som är det ena och det andra och dem är fan så mycket mer värda än ni människor som tror att ni är mycket bättre. Helt otroligt.
Förstår ni inte själva att det som ni tycker är roligt. Kan andra människor ta illa vid sig av.
Snälla folket, lär er att tänka innan ni handlar och sårar människor något så extremt.





John Mayer - Slow dancing in a burning room

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0