No stress

Jag är nu hemma, efter ett besök i Norrtälje. Jag åkte med mamma och pappa in för att handla, det slutade med att hela familjen åkte in. Men sånt är alltid trevligt ;) Mamma övergav oss och blev hämtad av mormor. Dem skulle spela bilbingo, tråkiga? Ohja.
Min pappa är en sån där person som man ska passa sig för. Han är lite galen han. Stackars småpojkar och tonårsflickor. När min pappa glider förbi i en blå opel, nervävad ruta, gör en liten grej med handen så det ser ut som om han föröker sopa undan något, trycker ut huvudet ur rutan, skriker "akta, akta" och tutar. Då börjar ju folk undra...

Ska snart åka iväg igen, lovade Lotta att jag skulle hämta henne.
Det är nämligen så att Elin, Lisa och Lotta kommer hem till mig och Johanna idag. MYS!

Nej, nu ska jag byta om. Vill inte åka moppe i shorts!



Försök sjunga med till det här ni ;)

Kommentarer
Postat av: frida-ungmamma

haha din pappa e skön ju ;) vi får komma ut nån dag och grilla med er! :) <3

2010-07-10 @ 00:26:55
URL: http://kessielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0