Skittråkigt test som görs enbart för att jag inte har något att förmedla förutom vilka som var på Johanna och Jennifers fest igår, vilket som egentligen är skit ointressant

Senaste...

Låten du hade på hjärnan: Shakira - Waka Waka
Personen du ringde: Amanda Hwatz
TV program du tittade på: Allsång på skansen
Personen du tänkte på: Jennie Andersson
Personen du träffade: Johanna Wranning
Gången du grät: Igår, jag och Amanda kollade på Moulin Rouge

FAVORIT...
Mat: Oj, ingen aning
Låt: Har nog ingen
Sport: Fotboll
Kläder: Leggins
Bil: 67 Chevy Impala

ANTAL...
Gånger du varit kär: Aldrig
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Oj, ingen aning. Många...

SENASTE...
Bok du läste: "Bree Tanners andra liv"
Personen du fick brev av: Skolan
Personen du fick sms av: Jennie (Y)

ÖVRIGT...
Är du seriös: Haha, alltid ;)
Vad är du allergisk mot: Gräs, pollen 
Var har du ont: Min röv
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nooope

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: I <3 Ketchup
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Allt möjligt
Stockholm är: en stad med mycket föroreningar
Göteborg är: också en stad?
Kan du sjunga: Folk säger det ;)
Mer värt än guld: Kärleken
Spaghetti eller makaroner: spaghetti är mitt liv
Ett land jag helst vill besöka: Grekland, med Johanna, Melissa och Emma!
Sparar till: Grekland
Väntar på: Greklad
Pålägg som gäller: SMÖÖÖÖR !
Dagens dryck: Freeway cola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0