HISS/DISS lista



Jag hissar Gina Tricot. Har alltid älskat den affären, tycker kläderna har bra kvalité och det är inte så fruktansvärt dyrt. Dessutom är den väldigt stilren så det är trevligt att gå in i butiken och den är inte så casual.

Jag hissar smycken. I stora lass! Jag älskar när folk har smycken, det är så himla snyggt. Stora ringar, långa halsband och snygga armband, fungerar bra till allt! (Y)



Jag måste ju även hissa sommaren! Älskar när alla blommor kommer och alla dofter. Sen ska vi inte tala om hur härligt det är när man börjar kunna bada. Det är så grymt härligt!



Jag dissar folk som tror att dem är bättre än alla andra. Jag tycker det är så himla fegt. När man går och kollar snett på folk och tror att man är värd så himla mycket mer, alla människor är värda lika mycket, lär er det!

Jag dissar även små-bloggare som tror att man är världskänd och att man är lika stor som t.ex. Kissie, Kenza, Amir osv. Glöm det! inte förrän ni har statuset i handen kan ni börja snacka.

Jag måste även dissa min egna lilla moped. Den är så sönder. Vill inte starta ibland och den låter som är gräsklippare. Grymt synd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0