Glad midsommar!

Jag känner att jag har varit grymt effektiv idag!
Upp vid nio och då var det bara att sätta igång. Käka frukost, ner till stranden och plocka blommor till stången, städa lillkåken, åka till Gräddö och samtala lite med Lotta, Katie (?), Linus och Philly, hem igen, fixa sista i lillkåken, byta om och äta lite.
Nu är jag äntligen reda för lite midsommarfirande!

Har satt på mig min rosa klänning, vet inte ifall ni kommer ihåg den. Grymt fin!
Uppsatt hår med blom hårspänne + klackar!


Jag har ju då tyvärr ingen kamera, funderar på att köpa en, så jag kan inte lägga ut några bilder.

Nu ska jag kila och vara trevlig mot gästerna och sen ska jag ner och dansa.

Juste! Lär inte bli något mer bloggande, för vi har lunchfirande med gäster och sedan ska jag och min syster iväg till Elin vid åtta och sen blir det fest vid dansbanan!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0