I want your love, I don't wanna be friends

Klockan är fyra på dan och vad har folket för sig!?
Själv har jag inte hunnit med någonting idag, känns det som.
Jag har staplat ved med min syster, medan Freja (den lyckosten) har legat och solat.
Vi tog en paus runt halv två och då har jag legat och stekt i solen med "Bree Tanners andra liv" i handen. (Tack Elin!).

För er som inte vet så är det en roman som hör till "Ljudet av ditt hjärta". Så det är som en berättelse ur ett annat perspektiv.
Ni alla vet ju att i twilight sagan slåss Bella och familjen Cullen mot nyfödda vampyrer och denna bok handlar om Bree och Diego som är just två nyfödda vampyrer!

Ska springa ut och hjälpa Johanna med sista veden nu. 500:- i hand... Rätt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0