UPPDATERING !

Okej, hur många bryr sig inte ett skit om att Victoria och Daniel gifter sig?
Sorry! Men helt onödigt att ha så himla mycket skriverier om det. Och att det vi betalar i skatt ska gå till deras bröllop, vad är det för något?

Jag och Melissa har varit klantiga i veckan...
Låt oss säga så här. Hela mitt ben är typ sabbat. Huden är flodd och det ser inte så nice ut!
(Det var inte heller så nice när sjuksköterskan kom in med en tandborste och skrubbade bort gruset).
Jag slog i överarmen också, men den är bara öm.
Melissa lyckades då knäcka ett revben.

Annars har det väl inte hänt så mycket.
Suttit vid kvarnudden några kvällar, fest hemma hos Jennifer Hallstedt och poker hemma hos mig!

Nu är det mat, ha det bra folks!



Were you ever kind, were you always cruel?
Who's ever seen that other side of you?
Happened every time, so it must be true?
Where did you learn it's either him or you?
You were almost kind, you were almost true
Don't let me see that other side of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0