We no speak Americano

Gomorgon folks. Yea, godmorgon säger man ofta 15.11.
Har varit rätt off de senaste dagarna, orkar inte prata om midsommar, det blir bara 756 rader onödig information då. Dagen efter midsommar var det bara på't igen med att åka först till Anna Mattson och sen till Emma Anjou. Lite dricka inblandat då också.
Sen mot tre tiden, dags att leka mamma. Jag tackar Elin och Lotta som hjälpte mig med folket.

Jag måste erkänna att "i söndags var fan den bästa söndan på sommarlovet" som Marcus citerade.
Jag, Johanna, Emma, Marcus, Emil L och Eric chillade hela dagen vid infjärden och sen tältade alla minus Emil. Dagen efter blev det till att tälta igen, denna gång med Emil.

Ska snart lägga mig ute och sola med "Bree Tanners andra liv" i handen. Måste ju jobba med brännan ;)



Hemma hos Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0