Look at your young man dying.

Jag är så grymt less på människor ibland..
Någon har hackat sig in på Melissas facebook, samt hotmail och ändrat lösenordet. Så hon kan inte komma in någonstans, och vem kan göra så? Jag menar, det är fan privata grejer..
Skulle Du, som gjort det, vilja att någon gjorde så på din hotmail? Nej precis.

Från att vara en irriterande idiot, till att vara positiv.
Freja och Ida gjorde ju då intagningsprov idag, det lät sketabra utanför (där vi satt).
Jag tror att det går bra för er flickor!
Freja är min gud. Hon gav mig 15 kronor. GULLIGT!

Johanna och morsan är på träning, Josefine och pappa är uppe hos farmor.
Jag sitter här helt ensam, i min pyamas dessutom, och har ingenting att göra, men jag hittar nog på något.

Imorgon är det fredag, då bär det av till Stockholm. Eller Stockholm och Stockholm... Björkeby skolan.
Men, ska läsa lite bloggar och sen spela ett hemligt spel.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0