Lova mig att alltid finnas där, lova det!

Tjo. Kom hem från Kallhäll för ungefär 2 & 1 halv timme sen.
Det var rätt skönt att komma hem, men feta synd att inte min svans Melsson följde med.
Men ska hem till henne imorgon så det är lungan.

Känns som om det är rätt mycket grejer just nu och nästan allt involverar pengar.
Gråter blod, för mina pengar tar slut så extremt fort.. 
Måste handla byxor, mascara, foundation, biljett till grej på fredag.
Sen på fredag är det fekke, vilket det även är på lördag.

På tisdagen den 6e (tror jag) drar man hem till Melissa och stannar där till fredag, passa vovven medan hennes morsa är på sjukhuset...

Ska gå och tvätta ansiktet och sedan kolla på film med morsan.



Spexfoto i nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0