Min framtid ser ju ljus ut.

Sitter och väntar på smoothie som Melsson, Matilda och Lillen är nere och gör.
Vi kollade nyss på melodifestivalen, fyfan.
Det är faktiskt jävligt pinsamt. Anna Bergendal? Kyss mig...

Jag var då i Stockholm igår och snackade med Sandra, det var rätt skönt.
Uppdaterade henne rätt rejält.
När jag kom tillbaka till Norrtälje stötte jag på Ericca och Jacob, som jag snackade lite med.
Sedan kom Anders och KabelKenta. Afhaksfgha. Så glad blev jag över att få träffa Anders igen.
Fick gå med till Anders och spenderade natten där.
Hahah, måste erkänna att KabelKenta är riktigt jävla rolig och random.

Idag dök det upp många människor, som skulle träffa Anders och jag hängde bara på.
Mötte sedan Lillen och Melsson och vi drog till Matilda. Så nu sitter vi här och ska tydligen se "Luftslottet som sprängdes" (inte sett dem två andra, men det är great!)

Ska gå nu, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0