Om du va min. Om det var jag. Skulle jag ge. Ge mina dar.

Melissa är nog min gud.
Räddar mina tråkiga vardagar, med sitt spralliga härliga sätt att vara.

Var ju då praktiskt taget ledig idag. Har inte gjort ett jävla piss.
Några från nian och andra hade intagningsprov, och sen har några imorgon.
Idag träffade jag bland annat Ankan och Sanna som skulle göra intagningsprov och imorn vet jag att det blir Freja och Ida. Jag håller tummarna flickor!

Dem har tagit bort våra soffor från estet... Jag gråter blod!
"Dem är för fula coh trasiga" - Lärare.
HAHA, jag bryr mig väl för i helvete inte om det...?
Nu får man ju sitta på obekväma stolar eller på golvet?
Är det så mycket roligare?
Inte kul kan jag tala om..

Ska snart kubba in till badkaret... Lite mys på lill-lördag sådär.



JAG VILL BLI BLOND IGEN !
Jaa, jag ändrar mig ofta...
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0