I would not leave you

Jag saknar folk, Melissa och Anders (som förövrigt fyller 18 idag, GRATTIS!).

Jag har haft en lektion idag, kändes onödigt att stanna i skolan.
Men men, det är sånt man inte vet i förväg.

Jag och Jason har iallafall fixat present till Anders idag, det blev sketabra.

Juste! Det blev strul med mina pengar idag och jag fick inga, för det gick inte att föra över från morsans konto till mig. Jag får hoppas på att de kommer till kvällen.

Imorgon blir det till att sluta vid 20 över 1, möta upp syster. Gå och sola och fika, sen dra in till Stockholm med Elin och Liucija och kolla på Remember me, sen åka hem till Liucija och slagga där.

Men nu ska jag fixa lite grejer, och så.



Världens finaste syster har iallafall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0