Älskling, jag vet hur det känns.

Godmorgon, folks!
Jag har inte bloggat på hela helgen, på grund av att jag har befunnit mig i Kallhäll hos Melissas farsa. Så grymt jävla skönt, i fredags gled vi runt i stockholm (lite hemska grejer har skett, men de får hon som är inblandad i det bestämma vem som ska få veta). Annars har det varit grymt härligt.
Vaknade på lördan, lite pyssel med Melsson. Efter dusch, sminkning och påklädning vare bara att sätta sig ute i solen och steeeeka. På kvällen åkte vi till Hässelby. Där joinades vi av Sandra (OM jag har saknat dig!), Simon och Jonas. Drog sedan till Barkaby och träffade på Micke, Jocke och någon Cristoffer. Sandra drog.
Satt där och chillade och åkte sen hem.
På söndag blev det till att åka med Kurre och Anki och fixa lite med deras båt, sen hemfärd.
Och igår var jag på fotboll så jag hann inte skriva, men det var härligt! :D

Idag då, vad händer då?
Typ ingenting.. Men det är skönt det med, spenderar tid med Liucija och Jason. De försöker få tag i sjukhuset, för att kolla lite grejer. Vet inte riktigt hur det går där borta ;)
Ska snart springa och käka, är grymt hungrig.

Förresten, min hund dog i lördags, det var jättehemskt. För hon bara dog, min syster Loppan var jätteledsen hela dagen i söndags och Johanna var också ledsen.



Beloved Bounty (Luddan), du e enormt saknad hjärtat.
Jag älskar dig. Du har det bra där uppe med Booper.

Ska nu käka, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0