Ja, jag är lycklig! Ja, jag är lycklig! Ja, jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag. Ja, jag är lycklig hela långa veckan ut.

Okej, nu nästan lovar jag att jag kommer tillbaka. Mina EMO-dar är över och I'm back, med min superglada och positiva energi.
Ingen skola imorgon, ska följa med min syster till sjukan. Men om folket har tur kommer jag nog till matten, så jag får träffa Morre också ;)

Ted Gärdestad är min gud!
Det är helt sjukt vad bra han är, Emma kom hit så dunkar vi!

Vad har hänt medan jag har varit borta då?

- Jag har börjat plugga ordentligt.
- Jag har äntligen blivit en mycket gladare och positivare person (jag lovar att det är vädret!)
- Jag märker hur mycket jag verkligen älskar Melissa och Liucija.
- Jag har märkt hur extremt gullig Lammis är.

Det är väl mest det.

Jag måste ha världens gulligaste lillasyster, Loppan springer in med negerbollar till mig. Sötnos!
Om 10 är det "Ugly Betty", efter det "Desperate Housewifes" och till sist "Cougar Town".
I pausen blire till att skriva lite svenska och historia.



Pussssss

Kommentarer
Postat av: melinda

Gud va härligt =)

2010-05-13 @ 11:52:57
URL: http://absolutmelinda.blogg.se/
Postat av: Liucija

vad gullig du är. älskar dig också! <333

2010-05-13 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0