Såå, vad hände i helgen?

Så, folks. Vad hände i helgen?
Jag har ju som sagt varit lite off, men det blir bättre och bättre så jag känner mig levande igen.

I fredags var det varmt och skönt ute, Jason och Melsson hängde med mig hem. Det var mysigt. Vi gick upp och firade mormor som blev 65, så himla söt!
Sen bar det av hem till Elin, vi badade i hennes pool och satt ute på hennes balkong och hade det mysigt.
Efter det åkte vi till infjärden och träffade massa trevliga pojkar + Anna.
Min kväll blev lite saboterad senare men det löste sig.

På lördagen drog Jason tidigt och jag och Melsson drog och kollade på fotbollsmatch. Det gick lite som det gick.
Sen for vi hem och solade. Stack sedan till barnhemmet och kollade lite där.
Hem, käka och sen sticka igen. Infjärden igen, fast denna kväll var det annat folk. Gammalt hederligt folk.

Igår for Melissa hem, efter en hel dags tittande på Supernatural.
Nu ska jag fortsätta mitt kämpande med jobbsökeri ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG VILL OCKSÅ TILL INFJÄRDEN :'( Saknar landet, mopeden, människorna, ALLT!! :'(



Varför saboterad? :( :O:Y

2010-05-24 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0