Jag saknar Emma Bardosson.

Sitter hemma hos min söta kusin. Hon är inne och duschar så jag myser med gulliga kusinbarnet.
William är nog sötaste bebisen ever!

Slutade klockan 12 idag, vår gehör var inställd på grund av intagningsprov.
Snart är terminen slut och jag har lite rester kvar, men jag ska hinna klart!
Jag kan kanske uppnå VG i matte (!) och jag som hade IG i åttan. Fan vad saker och ting kan förändras snabbt.

Utvecklingssamtal idag vid halv 6... Får se hur det går.
Jag går ju då inte på datakunskapen, men det vet min mor om så det är lugnt.

Melissa, det svinet är inne i stan med sin mor. Hon ska se sex and the city 2. Jag vill också!
Men jag och min syster planerar att gå och se den nästa vecka någon gång.

Imorgon blir det då grönan, ska se Mustasch ;)
Det blir då jag, Melissa, Millan, Eric, Nicklas, Jonas och kanske Elin. Fett nice!

Ska springa iväg med Frida och William och shoppa nu innan utvecklingssamtalet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0