(Don't fear) The reaper

Trött som satan. Det är vad jag är.
Igår hade jag fullspäckat schema, först - skola. Sen - Musikskolan. Sen - Bio. Sen - Sova.
Kom hem halv två från bion. Harry Potter och dödsrelikerna. Grym. Se den.  

Ska snart hoppa in i duschen tror jag. För sen bär det av igen.
Halv fem är det privatsång för mig och Johanna. Sen är det kör vid 7. Vet ni vad jag ska göra sen?
Sova, säger jag bara.
Det är vad jag längtar efter just nu, min säng och sömn.

Min vovve hoppade nyss upp till mig. Hon är härlig hon!

Måste tala med min mor när hon kommer hem ifall Melissa kan hänga med hem imorgon. Hoppas på det! :D
Nej, duschen nu. Guld.



Extremt gammal bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0