Framhäva sin unika identitet, bli del av en kollektiv identitet.

Blev ingen "Due Date" i lördags, fanns bara singelplatser.. Så jag, Sandra och Melissa gick och såg "Du kommer möta en lång mörk främling". Den var väl lite speciell.. Haha, mycket speciell snarare..

Ska snart läsa lite engelska/psykologi. Det låter väl härligt? Eller inte..
Första psykologi lektionen idag (och Melissa svek mig..). Den var faktiskt helt okej, vi pratade om Freud och allt med Detet, Jaget och Överjaget. Grymt kul faktiskt!

Får se vad jag tänker hitta på i veckan, vet att det blir sångträning på onsdag, jag är ju kanditat i Roslagens lucia, sen på torsdag blir det privatsång med Åsa och sen kör.
Sen viiips! Så är det helg.. Looovely!!

Nu blir det lite läsning och sen Supernatural, det är underbart! :D



Så grymt snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0