Ibland måste man bjuda på sig själv, så att andra också kan göra det



En mycket vacker bild (som jag bjuder på) från när mitt hår blev färgat.
Ibland har jag humor minsann!

Tog precis en dusch, det var skönt. Något extremt skönt faktiskt.
Ska snart kolla på Desperate housewifes med mamma, Josefine och Johanna, tillsammans med juice och chokladbollar.
Det är livet ibland.

Är väldigt förkyld, så jag ska vara hemma imorgon. Då blir det plugg kan jag tala om.
Shit, vad jag ska plugga. När man bestämmer sig för att vara duktig, då är man det!

Kommentarer
Postat av: Ankan!!!!! DEN COOLA

hahah söt bild <3

DU VARt SÅ JÄKLA FIN I HÅRET!

Och, krya på dig!:D

2010-11-23 @ 21:41:19
Postat av: Ankan!!!!! DEN COOLA

hahah söt bild <3

DU VARt SÅ JÄKLA FIN I HÅRET!

Och, krya på dig!:D

2010-11-23 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0