I'm a happy, happy girl. In a happy, happy world.

Emma har haft färg i mitt hår igen. Nu är det bättre, en flaska till och jag är komplett!
Jag är glad om mitt hår är fint. Jag är glad om jag känner mig energisk. Jag är glad när jag vet att jag slutar halv 12 imorgon. Då är mitt humörtopp!

Jag har kommit på nummer ett på min önskelista. En kamera! Då kommer det bli bild, efter bild, efter bild. Det skulle vara helt underbart

Jag förändras, positivt. Det känner jag själv. Mycket positivt, sjukt mycket mer positivt. Det är jag glad för det med. Jag ska klara min skolgång nu. Det har jag bestämt mig för. Ska kolla fronter och sen skriva arbeten efter arbeten. Då blir nog min lärare glad. 

Tillslut kommer alla bli glada och det är toppen

 

Min vackra vän Emma och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0