Inte okej, Jennifer!

Det var ingen skola för mig idag.. När jag och Melissa satte oss på bussen från Rimbo, mot Norrtälje. Så kommer den här äckliga känslan om att "shit, jag mår inte bra...". Just den känslan kom, så det blev till att åka hem med nio bussen. Ringde morfar och han hämtade vid Södersvik.
När jga kom hem tog jag ju självklart tempen, 37.5. Aja, tänkte jag. Det är ju inte så farligt.. Några timmar senare tog jag tempen igen, 37.7. Oh no!!
Jag ska ta mig fan inte vara sjuk i helgen..!
Jag ska vara med Melissa på fredagen, jag ska gå på bio med Sandra och Nevena på lördag och sen ska jag hem på söndag.. Jag har inte tid med sånt här!! ;o
Har varit med Johanna, hela dagen. Det är mysigt att ha henne! Det kan jag lova er (:

Miley Cyrus sprutar ur mina högtalare. Hon är ju så underbar!
En riktigt duktig sångerska.

Längtar till söndag för då kommer ett nytt avsnitt av Gossip Girl, en sådan lovely serie.
Hittar inte någon bättre nästan!

Nu blir det Scary movie 3 och sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0