It's a celebration

Min kära syster är sjuk så henne måste man vara extra snäll mot nu!
Körtelfeber förmodligen.. Lider med henne ;o

Ska snart packa, har lovat Melissa att jag ska hjälpa henne att packa. Hennes mamma ska flytta så hon måste packa sina saker där, och vem hjälper mer än gärna till? Jo, jag!

Sen på lördag blir det förmodligen bio med Sandra och Nevena, ska slagga hos Sandra och fick den underbara idéen om att se Saw 3D. Kommer bli underbart, men jag kommer vara livrädd. Haha, vilken mes jag är!

2011 kommer Scream 4 ut, då jävlar! Det är jag så sjukt jävla taggad för. Även för Harry Potter 7 som jag ska se med Elin och Mattias! Fett nice.

 Nu kom min syster och vi ska kolla Scream 2.
Hare gött! ;)



Jag och söta Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0