It's been the same, and the story's getting old.

Jag har aldrig känt såhär förut.
En underlig känsla.
Som om glädjen kommer tillbaka.
Du gör mig glad.
Du gör mig lycklig.
När man vet, då vet man.

Shit, vad glad jag är! En superduper lyckad dag och en superduper lyckad eftermiddag hittills.
Ska snart åka och träffa Elin Griberg, kvart över sex vid församlingshemmet och sen kör klockan sju. Looovely!

Fick ju inte ha någon kör i skolan idag (tack var Robin), dumsnut, menmen jag lever ändå!
Haha, fast stackars Emmy åkte till skolan i onödan.. Lite kul faktiskt :D

SkitMelissa kom inte till skolan idag, så imorgon blir det slakt på henne.
Sen ska skitisen till mig imorgon, gud så mysigt vi ska ha!

Nu blir det pannkakor av pappsen! Yummie.



Min babe, bara min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0