Jag ska måla hela världen

Nu är jag hemma hos Frida.
Vi har varit och handlat pakiket till Wille och sen gick vi och käkade pizza på Roni.
Där vi förövrigt stötte på Danne, Hatten och Buhre. Nice!
Drog även till hemmakväll för att skaffa proviant till kvällen.

Snart blir det lite Idol. Idag ska bannemig Linnea åka.

Wille blev förövrigt grymt fascinerad av mitt och Johannas pakiket.
Jag köpte en blå, stor gummiboll och om man skakar på den så börjar den blinka.
Den står han nu och leker med framför The Hills.

Nu ska vi fortsätta kolla på dramat och prata om våra draman.

http://ssolo.blogg.se/images/2009/no-drama_31144600.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vad det är som är så dåligt med Linnea?

2010-12-02 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0