Man blir så glad när det är en bra dag.

Snart kommer vi alla bli isskulpturer. Så kallt är det ute, men då får man bannemig klä på sig mer.
Kom hem från kören/sången för ett tag sedan och har nu suttit och letat efter en låt.
Det är ju så att jag, Johanna och Elin ska sjunga på en gudstjänst den 6/2-11.
Då ska gudstjänsten handla om ljus. Så det har jag suttit och letat efter.

Och nu har jag hittat den perfekta låten.
"Innan alla ljusen brunnit ut" - Anna Maria Espinosa.
Kommer bli så otroligt vackert.

Nu ska jag springa och tvätta bort mitt smink, hämta vatten och borsta tänderna mina.
Sen blir det nog lite Supenatural, trots allt.




Kommer ni ihåg Rosa filmen/serien, det är samma tjej som sjunger.
Det kan man absolut inte tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0