Många gånger tänker man till några gånger innan man verkligen gör sakerna.

Två arbeten till är nu färdig-gjorda. Toppenbra ju.
fredag ska jag vara barnvakt men Melissa åt lilla William. Sötunge! Honom vill man ju bara äta upp.
Mitt lilla kusinbarn. Underbart söt.

Mina föräldrar kommer hem alldeles strax, då ska jag se ifall någon är på för lite film.
Funderar på att gå och ta en kokosboll. Det är gott, och helar ett hjärta. Ibland.

Syskonrelationer och familjeband måste vara det vackraste, mest sårbara och härligaste som finns.
Att förlora ett syskon måste vara som att förlora en arm.
Om jag skulle förlora någon av mina syskon eller mina föräldrar skulle jag lägga ner med detta liv.

Mitt favorit-uttryck är "familjen är inte bara de man delar sitt blod med".
Så jäkla fint och sant.

Någon annat som är riktigt fint är denna låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0