Nytt nagellack, håret färgat en gång till och hudkräm på. Underbart!

Jag har nu sprungit runt som en galning i mitt rum och plockat iordning på golvet, imorgon blir det dammsugning, moppande och småplock. Härligt
Nu har jag nattmackan i handen, musiken på och snart blir det till att sova.
Skola imorgon ju.  

Någon har facerapat Johanna och varit jättedum. Sånt gillas inte.
Det är så grymt respektlöst.

Funderade på det medan jag sprang runt här..
Att folk som är respektlösa, de är bara så himla osäkra på sig själva och dem borde få hjälp av oss andra i samhället istället för att vi ska gå runt och vara rädda. För det är bara onödigt egentligen..

Imorgon är det tisdag. Två lektioner. Sedan simning. Det borde jag klara av.



Ett sånt här glamoröst liv kommer jag och min vän Melissa ha någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0