En frustration som växer sig störe och större inuti mig, tills jag tillslut brister

Ibland blir jag så irriterad på vissa grejer..
Det skulle verkligen vara skitkul att åka till Melinda imorgon. Men jag känner inte för det, jag vill inte. Jag vill sitta och mysa med Carolina, det är vad jag vill.. Sååå, sluta tjata på mig!

Skolan har rullat på..
Imorse hade vi ju ingen sång och det ska vi inte ha på 3 veckor till.. Så vi är med Marie, teaterläraren, och teatereleverna. Dem är faktiskt skitschyssta! Vilket jag inte trodde först. Men alla kan ju ändra sina uppfattningar..

Ska snart åka till Gräddö men mammsen och hyra film. Sen blir det förmodligen till att träffa Jennie och Micho. Hoppas jag iallafall!

Och förresten.. Om man ska ljuga kan man väl åtminstone försöka göra det snyggt? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0