Från den 22 oktober 2010

Shiiiit vilken galen kväll igår..
Vi hade då överaskningsfest för Lisa Lindahl, med temat "så har du aldrig sett mig förut.. Fyfan vad vi såg ut!
Många hade klätt ut sig grymt jävla bra! Glada och fulla människor var vad vi var.

Vaknade upp imorse och mådde jättebra (jag och My funderade tillochmed på att ta ett glas vin/sourz på morgonen). Men lite senare, då kom illamåendet.. Fyfan asså. Klunkade 1/4 fruktsoda. HAHA, men roligt hade jag!
Ska gå ut med vovven snart.
Men först! Tänkte jag bjuda på lite bilder. (Alla är tagna från min kompis).



Lotta, Robban och Martin



Lotta och Lisa (som vi hade festen för)



Elin!



Anna, Johanna och Ida



My och Emma.



Emma och jag



My och Johanna



Anna, Ida, Johanna, My, ja, (där uppe) Lotta och Elin

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

oh lord, du och dendär emma är sjukt lika på fotot där det bara är ni på! o: <3



saknar dig!

2010-10-23 @ 21:10:43
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0