Jag har ett vackert litet liv bredvid mig, ett litet liv ingen förstår sig på

Jag är helt slut!
Har varit skola idag till tjugo i fem, underbart...! Efter det drog jag och Jenny ner på stan och handlade två blonderingar till mig!!
Sen drog vi upp till station och stötte på Linus, som vi snackade lite med och sen kom min syster!
Så vi drog ner till Brännes och sen till U-huset. Dem hade någon musiktävling.. Gissa vilka som kom 2a? ;)
Upp till Brännes igen och kolla på Björn Gustafsson! Han är ju för awesome!

Ska snart lägga mig och kolla på A walk to remember.. Även fast man bara gråter.. Känslig som man är.
Sen ska jag kolla med pappa om Jenny kan komma hit imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas!



Såhär blont blir det förhoppningsvis! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0