Jag har funnit det jag letat efter!!

Har hittat billigt och snyggt löshår. Detta köps inom kort.. Sen imorgon ska jag dra med mig Jenny Hermansson imorgon så vi kan köpa avfärgning och sånt, det kommer bli så grymt!
Ska kolla efter snygga lösnaglar också, fan!

Ligger just nu med glajjorna på, som man är grymt snygg i btw. och ska snart kolla film med Johanna förmodligen. Blir nog "Ace Ventura". Johanna har inte sett den.. Då bör man skämmas...

Förresten! Det var en tjej som skrev till Johanna på fb. "Hej, är du bi?". Då kan man snacka om att inte vara rädd för att fråga... :)

Måste springa ut till Johanna nu, puss!



Bruden längst till höger ska med mig imorgon.. Så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0