Please leave your taste on my tongue

Livet är bra underligt. Ibland känns det så härligt och ibland suger det.
Men vilket som, så är man här och det finns inget man kan göra åt det.

Snart är det helg - TAGGA !!
Älskar helgen. Fyfan vad härligt det är, och vad ännu härligare är så är det lov snart. Lovely!

Sitter och lyssnar på The Script - I'm yours. Världens finaste låt.
Är blond igen, förresten.
Funderar på att färga igen. Jag vill ha askblont, det har jag inte nu.

Ska gå och göra iordning en nattmacka och sen kolla på Stardust. Så jävla bra film.
Tror jag har feber, vet inte om jag går till skolan imorgon.
Får se hur jag mår då. Hoppas, hoppas, hoppas. Jag mår bra.

Ha det gött nu folks!
(Juste! Vi har fått rock-tema på ensemblen. Kanske hinner lägga ut låtarna innan jag kollar film, får se hur jag gör)



- Norrtälje-marknaden iår!
Från vänster; Jag, Johanna, Mikaela och Carolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0