Take your time... Don't live too fast. Troubles will come, and they will pass

Har inte varit aktiv här på vääääldigt länge känns det som..
Det är egentligen inte så mycket som har hänt.. Jag har varit osams med Melissa och Emmy, mer behöver vi inte säga.. Jag har köpt en dator! Bärbar, skitsnygg, loooove it! ;)

Jenny sover i min lillkåk idag, tillsammans med hennes pojkvän Micke. Så dem fick låna den över natten.
Men jag tror att dem har krypit i säng, vilker jag också ska göra nu. Är så jävla trött!
Imorgon kommer Jennie och Micho ut. Melissa svarar inte så då får hon skylla sig själv..
Sen på lördag bär det av hem till Carolina i Stabby!
Asnice!

Nej, godnatt nu folks!



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0