Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks!

Veckan har precis börjat och jag taggar redan inför fredag! Kommer bli så grymt jävla awesome!
För det första så får vi ju faktiskt lov, vilket är grymt. och för det andra är det Halloween fest!

Fyfan vad grymt det var på ensemblen idag, så jävla kul! Grymma låtar, grymma musiker. Det kan ju inte bli bättre ju ;)
Min gode vän Antonia (http://antoniacornelialif.blogg.se) fick för sig att hon ville färga håret. Så jag (som den gode vän jag är) följde med henne och hjälpte henne. Får se imorgon hur det blev! (Y)

Jag hade också lovat min vän Amanda Trenter att jag skulle komma och kolla på deras musikal, ringaren i notre dame, så jag tog med min lillasyster och såg den.
Den var faktiskt riktigt bra måste jag medge!

Nu kallar sängen.. Ska fixa till mina naglar och sen sova.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0