Don't break me, I bruise easily

Jag är så jävla seg! Fattar inte varför, sov lixom till tjugo över sju. Jag borde vara pigg som en nötkärna! Men icke sa Nicke.. Inte jag inte ;(

Elin kom till estet idag och skulle hjälpa mig med matten, johej du.. Det gick ju bra, ett tag iallfall. Sen dog jag av garv hela tiden. Men vi ska göra ett nytt försök på torsdag efter skolan, hon ska hem till mig, och sen blire kör i Rådmansö's församlingshem. Det lär bli niice!

Imorgon ska jag, Elin, Johanna och Ida åka in till Täby och handla lite grejer inför fredag. Kommer bli fett awesome!
Som sagt, TAGGA!

Shoppade lite idag också, det blev en ansiktsmask, strumpbyxor och ett par örhängen. Härligt de!

En melodi jag verkligen kan sitta och böla till det är Ice Dance. Den är så jävla fin!



Gör erat öra en tjänst och lyssna på heeeela!
(Gud vad sugen jag blev på att kolla på Edward Scissorhands)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0