You dry these tired eyes of mine

Jag och min mamma har börjat på en egen liten diet nu, igår.. Som vi ska hålla hela livet igenom (förmodligen).
Man får äta vilken mat som helst, men du får bara äta lika mycket som din knytnäve.. Sen får man äta sallad. Ingen cola, inga chips, inget godis. Nada! Vi får äta högst ett mjukt bröd per dag. (Lingongrova).
Plus att jag simmar två dagar i veckan.. Idag blev det 30 längder, men det kommer förmodligen bli mer tillslut ;)
Kör tisdagar och fredagar, det kommer bli super!

Dagen har spenderats i skolan, slutar ju halv tolv på tisdagar. Det är rätt soft! Sen hade treorna lunchkonsert, jazz-tema. Dem var jätteduktiga.
Vi har fått reda på att vi har rock-tema på ensemblen. Det kommer bli så grymt kul!

Imorgon ska jag gå ner och handla lösnaglar på stan, sen behöver jag köpa blond hårfärg och hårförlängning.. Någon som har tips på billigt löshår? Skulle verkligen vara suuuper!
Här jävlar ska förändras!!

Nej, nu ska jag vara trevlig mot min familj, sen blir det kanske till att kolla på "Instängda" med mamma och Johanna!

Två av låtarna vi ska köra på ensemblen.
Carry on my wayward son och Don't stop believing




Från åkerfesten hos Anjous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0